Kuntosalin uusi asiakas- ja kulkujärjestelmä

Miten sinun tulee kuntosalin jäsenenä toimia, kun järjestelmämme muuttuu?

Kuntosalimme asiakas- ja kulunvalvontajärjestelmä vaihtuu tiistaina 29.9.2020.

Vaihdon myötä kuntosalijäsenten on entistä vaivattomampaa ilmoittautua ja kulkea ryhmäliikuntatunneilla, kulkea kuntosalilla ja pysyä kartalla ajankohtaisista tarjouksistamme ja tapahtumistamme sekä tulla tiedotetuksi mahdollisista tuntimuutoksista.

Järjestelmän vaihdon myötä olemme päivittäneet myös kuntosalimme Sopimusehdot ajan tasalle.


Miksi vaihdamme järjestelmää?

Järjestelmän vaihtamisen taustalla on monia syitä. Yksi syistä on tietysti toimintojen yksinkertaistaminen ja toimivuuden ja laadun takaaminen asiakkaille. Haluamme asiakkaidemme käyttöön asiakaslähtöisen järjestelmän, joka toimii mahdollisimman varmasti ja ketterästi, on ajan hermoilla ja helpottaa asioimista Easymovella.

Toiseksi, haluamme yhdistää yrityksemme sisäisiä toimintoja ja pystyä kasvattamaan ja kehittämään myös uusia palvelumuotoja. Olemme parhaillaan rakentamassa Easymoven Hyvinvointimaailmaa, joka perustuu verkkopohjaiseen etäpalveluun. Uusi järjestelmä tukee toimintaamme senkin saralla.

Uusi järjestelmä ei aiheuta asiakkaillemme suuria toimenpiteitä; vain rekisteröitymisen uuteen järjestelmään, puhelinsovelluksen käyttöönoton ja siihen tutustumisen. Uusi järjestelmä on helppokäyttöinen ja hyvin asiakaslähtöinen. Olemme kuvanneet ja tulemme kuvaamaan ohjevideoita uuden puhelinsovelluksen ja sitä kautta uuden järjestelmän käyttöönottamista varten. Ohjevideot löytyvät Facebookin ja Instagramin sivuiltamme.


Miten pääset kuntosalille sisään?

Tällä hetkellä kulku kuntosalille tapahtuu vielä kulkurannekkeella. Julkaisemme puhelinsovelluksen mahdollisimman pian ja tiedotamme siitä tässä artikkelissa, uutiskirjeellä ja Facebook- sekä Instagram-sivuillamme sekä paikan päällä kuntosalilla.

Aiemmin kulku kuntosalille on tapahtunut omalla keltaisella kulkurannekkeella. Siihen saakka, että uusi puhelinsovelluksemme Easymoven Hyvinvointimaailma julkaistaan, kulku tapahtuu edelleen rannekkeella.

Uusi puhelinsovelluksemme saapuu App Storeen ja Google Play -kauppaan lähiaikoina. Kun olet ottanut sovelluksen käyttöösi, pääset kulkemaan kuntosalilla puhelinsovelluksellamme, josta tulee 30.11.2020 mennessä lähes kaikkien jäsenten kulkutapa.

Tästä syystä keräämme kaikkien henkilökohtaiset kulkurannekkeet pois ajalla 30.11.2020 mennessä.

Jäsenillä on hyvin aikaa siirtyä uuteen puhelinsovellukseemme ja tutustua sen käyttämiseen. Rannekkeet toimivat 30.11.2020 asti ja siihen mennessä tulee jokaisen aktivoida puhelinsovellus ja palauttaa oma kulkuranneke asiakaspalvelun postilaatikkoon (löytyy asiakaspalvelupisteen sivusta, betonitolpasta).

Päivämäärällä 1.12.2020 kaikki kulkurannekkeet lakkaavat toimimasta ja palauttamattomista kulkurannekkeista lähetetään 20 euron suuruinen rannekelasku.

Mikäli sinulla ei ole älypuhelinta, ilmoitathan asiasta asiakaspalveluumme hyvissä ajoin ennen 1.12.2020, niin aktivoimme sinulle toisenlaisen kulkutavan kuntosalille.


Kulkuportti

Tulemme asentamaan lähiviikkoina kuntosalillemme kulkuportin sohva-alueen läheisyyteen. Kulkuportilla pyritään vähentämään väärinkäytöksiä, joita kuntosalillamme on vuosien mittaan ilmennyt. Kulkuportista pääsee sisään yksi ihminen kerrallaan ja vain omalla henkilökohtaisella puhelinsovelluksella (tai vaihtoehtoisella kulkutavalla).



Nykyinen kuntosalimme jäsen ottaa puhelinsovelluksen käyttöön näin (EI TOIMINNASSA VIELÄ!):

1. Lataa puhelinsovellus Easymoven Hyvinvointimaailma sovelluskaupasta puhelimellasi.

2. Rekisteröidy uuteen järjestelmäämme joko nettisivuillamme (sivujen yläreunassa panike Rekisteröidy) tai puhelinsovelluksella. Rekisteröityminen tulee tehdä sillä sähköpostiosoitteella, jonka olet meille viimeksi antanut (joko liittymisen tai spostin muutosilmoituksen yhteydessä). Mikäli et ole varma, minkä sähköpostin olet meille ilmoittanut, tarkista se asiakaspalvelustamme liikunta@easymove.fi ennen rekisteröitymistä. Jos syötät uuteen järjestelmään väärän spostiosoitteen, järjestelmä ei tunnista sinua jäseneksemme. Ongelmatilanteissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

3. Kun olet rekisteröitynyt puhelinsovellukseen meille aiemmin antamallasi sähköpostilla, sovellus tunnistaa sinut automaattisesti jäseneksemme ja pääset kulkemaan kuntosalilla.

Päivitämme tähän artikkeliin myöhemmin tarkemmat ohjeet puhelinsovelluksen käytöstä.



Uusi kuntosalimme jäsen ottaa puhelinsovelluksen käyttöön näin (EI TOIMINNASSA VIELÄ!):

1. Osta kuntosalijäsenyys verkkokaupastamme.

2. Lataa puhelinsovellus Easymoven Hyvinvointimaailma sovelluskaupasta puhelimellasi.

3. Rekisteröidy sovellukseen sillä sähköpostiosoitteella, jonka syötit verkkokauppaan oston yhteydessä.

4. Aloita treenaaminen kuntosalillamme milloin vain klo 05-24 välillä!



Miten ryhmäliikunnan varaukset ja leimaukset muuttuvat?

Hyvin harva käytäntö ryhmäliikunnan saralla muuttuu ja nekin vähät muutokset helpottavat ja nopeuttavat teidän asiakkaiden saapumista tunneille.


Muutokset ryhmäliikuntakäytänteissä:

  • Ryhmäliikuntatunneille ilmoittaudutaan (ja perutaan ilmoittautuminen) uuden puhelinsovelluksen kautta (joka julkaistaan lähiaikoina). Vaihtoehtoisesti tunneille voi ilmoittautua myös nettisivujemme kirjautumislinkin kautta.
  • Jatkossa tunnille ei tarvita enää kuittia eikä käyntiä leimauslaitteella. Sinun tulee ainoastaan vahvistaa tuntipaikkasi puhelinsovelluksen kautta viimeistään 7 minuuttia ennen tunnin alkua. Mikäli sinulla ei ole älypuhelinta eikä näin ollen puhelinsovellustamme, tulee vahvistus tehdä kuntosalimme aulasta löytyvällä laitteella.
  • Ryhmäliikuntaohjaajalla on hallussaan sähköinen lista kaikista tunnille ilmoittautuneista ja paikkansa vahvistaneista. Mikäli tunnille on saapunut enemmän asiakkaita kuin on tuntipaikkoja tarjolla (esim. spinning), ohjaaja voi tarkistaa listalta ilmoittautuneet osallistujat.


Tunneille ilmoittautumisessa pätevät edelleen samat säännöt:

  • Voit varata ryhmäliikuntatunneille paikan vain itsellesi, sillä tunnus on henkilökohtainen.
  • Voit olla ilmoittautunut yhtäaikaisesti 6 eri tunnille.
  • Voit ilmoittautua tunnille yhtä (1) viikkoa ennen tapahtuman ajankohtaa.
  • Turvallisuussyistä ryhmäliikuntatunneille ei voi osallistua kesken tunnin. Olethan siis hyvissä ajoin paikan päällä. Etukäteen varattu tunti tulee vahvistaa puhelinsovelluksella tai kuntosalin aulasta löytyvällä laitteella viimeistään 7 minuuttia ennen tunnin alkua. Tämän jälkeen tuntivaraus raukeaa ja tuntipaikka vapautuu kaikkien asiakkaiden varattavaksi.
  • Ryhmäliikunnan tuntivaraus tulee esteen sattuessa peruuttaa viimeistään 2 tuntia ennen ohjatun tunnin alkua. Varauksen voi peruuttaa puhelinsovelluksen tai nettisivujen kautta itse. Äkilliset sairastapaukset yms alle 2 tuntia ennen tunnin alkua voi ilmoittaa sähköpostitse liikunta@easymove.fi tai puhelimitse 020 734 2091.
  • Kolmesta peruuttamattomasta tuntivarauksesta asiakas menettää 7 vuorokauden ajaksi mahdollisuuden varata ryhmäliikuntapaikkoja itse puhelinsovelluksen ja nettisivujen kautta.

Miten pukukaapit saa lukkoon jatkossa?

Kuten yllä kerroimme, keräämme kaikkien henkilökohtaiset kulkurannekkeet pois. Sen sijaan asetamme pukuhuoneisiin laatikoihin nimettömiä rannekkeita, joita jokainen asiakas voi lainata pukukaapin lukitsemista varten treeninsä ajaksi.

Nämä lainarannekkeet tulee aina palauttaa treenin jälkeen takaisin pukuhuoneista löytyviin laatikoihin. Ennen palautusta ranneke tulee puhdistaa käsipaperilla ja puhdistussuihkeella oman käytön jälkeen.

Huomioithan, että lainarannekkeet ovat Easymoven omaisuutta ja niiden kuljettaminen pois Easymoven tiloista on ehdottomasti kiellettyä. Näillä rannekkeilla ei pääse kulkemaan kuntosalille eikä varaamaan paikkoja ryhmäliikuntatunneille.

Vaihtoehtoisesti tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden lunastaa oma henkilökohtainen pukukaappi-ranneke 10€ hinnalla.


Laskujen lähetys ensimmäisen parin viikon aikana:

Ensimmäiset laskut järjestelmän vaihdoksen jälkeen lähetetään normaalia myöhemmin teille asiakkaille. Älkää siis hätääntykö, mikäli lasku ei ole saapunut sinulle normaaliin aikaan.

Ensimmäinen lasku uuden järjestelmämme kautta saattaa tulla sinulle sähköpostiisi. Jatkossa laskut kuitenkin saapuvat oman valintasi mukaan joko verkkopankkiisi tai sähköpostiisi.


Lisää luettavaa aiheesta:

Puhelinsovellus - Yleisimmät kysymykset

Olemme koonneet tähän yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia liittyen puhelinsovellukseemme.

Lue lisää



Jos et vielä ole kuntosalimme jäsen, tästäpä ostoksille: