Tilaustunnit | Easymove

Tilaustunnit

​Tilaustuntien alta löydät vauhdikkaampia aktiviteetteja hurjapäille sekä rauhallisempia ja tunnelmallisia kehoa huoltavia tunteja.

Sisäpyöräbailut

Sisäpyöräily eli Spinning on loistava aerobinen treenimuoto, jossa ohjaajan opastuksella poljetaan pyörillä välillä ylämäkiin vastuksia käyttäen ja välillä alamäkiin palautellen ilman vastuksia. Spinning sopii hyvin kaiken tasoisille treenaajille, sillä vastuksen ja rasittavuuden säätö onnistuu helposti. Työyhteisöille suunniteltu sisäpyöräbailu ei olekaan mikä tahansa spinningtunti, vaan ajankohtaisilla teemoilla höystetty hauska aktiviteetti, johon sopii osallistua pieni pilke silmäkulmassa. Hauskuudestaan huolimatta sisäpyöräily kehittää tehokkaasti peruskestävyyttä ja voimistaa alaraajalihaksia. Liikuntamuotona Spinning sopii kaikille, sillä se on myös nivelystävällinen laji. Tule kokeilemaan ja ihastu! Aktiviteetin kesto 1h.

Zemppi Army (myös etänä)

Zemppi Armyssa haastat kehosi ja mielesi! Rokki soi ja tunnelma on taattu! Aktiviteetin sisältämät liikkeet ovat yhdistelmäliikkeitä, jotka harjoittavat samaan aikaan useita eri lihasalueita, pitäen sykkeen ylhäällä lähes koko tunnin ajan. Armyssa liikkeitä tehdään sekä kehon omalla painolla että välineillä. Zemppi Army kehittää voimaa, koordinaatiota, hapenottokykyä, tasapainoa ja ketteryyttä. Tunti sopii liikunnallisille työyhteisöille, jotka haluavat haastaa itsensä ja kokea voittaja fiiliksen! Aktiviteetin kesto 1h.

Kuntonyrkkeily

Niskat ja hartiat jumissa? Me voimme auttaa! Kuntonyrkkeilyssä työskennellään aktiivisesti koko keholla; lyönti- ja väistöliikkeet sekä jalkatyöskentely kuormittavat kehoa monipuolisesti. Tunnit koostuvat alkulämmittelystä, nyrkkeilyosuuksista sekä lihaskuntoharjoitteista. Kuntonyrkkeily on tehokas laji, joka sopii kaikille! Aktiviteetin kesto 1h.

Kahvakuula

Kahvakuula on oiva laji esimerkiksi toteutettavaksi työpaikkaliikuntana, liikkeet opetellaan ohjatusti. Mukaan aktiviteetista saat ohjelman, joka soveltuu esimerkiksi työpaikan taukoliikunnaksi. Kahvakuula on tehokasta ja monipuolista lihaskuntoharjoittelua. Kahvakuulaharjoittelu treenaa koko kehoa ja nostaa sykettä. Ohjaaja opastaa sinut oikeaan tekniikkaan, joten et tarvitse aiempaa kuulailukokemusta. Kuulan paino valitaan oman lähtötason mukaan, joten kahvakuulatunti sopii loistavasti kaikille! Aktiviteetin kesto 1h.

Huoltoa keholle (myös etänä)

Kehoa huoltavalla tunnilla keskitytään edistämään lihasten ja lihaskalvojen hyvinvointia. Kehonhuollossa mieli lepää ja kiire on poissa! Aktiviteetti on temmoltaan rauhallinen, sykkeiltään maltillinen ja teknisesti helppo. Kehonhuollon painopistettä voidaan muokata työyhteisönne tarpeiden mukaiseksi esimerkiksi päätetyötä tekevän niskahartia-seutuun keskittyen. Kehonhuolto aktiviteetissa tutustutaan monipuolisesti erilaisiin kehonhuollon mahdollisuuksiin. Välineenä voi olla esimerkiksi tehokas jumppakeppi tai vaikkapa foamroll eli putkirulla. Kehonhuolto sopii ja on jopa suotavaa ihan kaikille. Aktiviteetin kesto 1h.

Ole läsnä

Pätkiikö muisti ja koko ajan on kiire? Jättäkää hetkeksi arjen kiireet ja opetelkaa läsnäolon taitoja! Miltä kuulostasi esimerkiksi rentoutus suklaata syöden? Aktiviteetin aikana opitte helppoja harjoituksia vietäväksi arkeen ja työpäivään. Harjoitukset auttavat katkaisemaan työkiireet ja parantamaan työn tehokkuutta. Rauhallinen aktiviteetti kynttilän valossa, joka sopii kaikille. Työyhteisösi on varmasti ansainnut oman rauhallisen hetkensä. Aktiviteetin kesto 1h.

Jooga (myös etänä)

Mielen ja kehon yhteistyötä korostava lempeä aktiviteetti, jossa arjen kiireet unhoittuvat. Rauhallinen aktiviteetti kynttilän valossa on mukava ja voimaannuttava kokemus työyhteisöllesi. Jooga koostuu rentoutusosioista sekä Asanoista eli joogaliikkeistä ja asennoista. Tunti sopii kaikille. Aktiviteetin kesto 1h.

Pilates (myös etänä)

Pilates on Joseph Pilateksen kehittämä kehonhallintatekniikka. Pilates on rauhallinen ja lempeä harjoitusmuoto. Aktiviteetissa keskitytään mm. ryhtiin, tasapainoon, hengitykseen ja kehonhahmotukseen. Pilates lisää koordinaatiokykyä, parantaa ryhtiä ja nivelten liikkuvuutta sekä vahvistaa kehon syviä lihaksia -erityisesti keskivartalon syviä lihaksia. Pilates sopii kaikille ja aktiviteetti on kestoltaan 1h.

Skumppajooga (myös etänä)

Kehon ja mielen hyvinvointia lisäävä yoga -vaikutteinen tunti skumppalasin kanssa toteutettuna, pilke silmäkulmassa. Tunti keskittyy rentoutumiseen ja lempeään liikkuvuuden lisäämiseen.

Olutjooga (myös etänä)

Kehon ja mielen hyvinvointia lisäävä yoga -vaikutteinen tunti oluen kanssa toteutettuna, pilke silmäkulmassa. Tunti keskittyy rentoutumiseen ja lempeään liikkuvuuden lisäämiseen.


Palaa takaisin työhyvinvointipalveluiden sivuille

Työhyvinvointipalvelut yrityksille

Onko sinulle tärkeää pitää huolta yrityksesi työhyvinvoinnista ja hyvästä työilmapiiristä? Kaipaatteko hauskaa tekemistä yhdessä tai ohjelmaa kokouksen yhteyteen?

Lue lisää