Puhelinsovellus - Yleisimmät kysymykset

Olemme koonneet tähän yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia liittyen puhelinsovellukseemme.

Easymoven uusi puhelinsovellus on nyt julkaistu. Puhelinsovellus löytyy 29.10.2020 Google Play -kaupasta ja pian myös iPhonen kaupasta.


Mistä Easymoven puhelinsovellus löytyy?

App on ladattavissa älypuhelimeesi AppStoresta (iOS) piakkoin ja Google Play -kaupasta (Android). Windows-puhelimiin sovellusta ei ole saatavilla. Sovellus löytyy nimellä Easymoven Hyvinvointimaailma.


Miksi minun pitäisi ladata puhelinsovellus?

Easymoven puhelinsovellus on aina mukanasi. Sovellusta voi käyttää salikorttina ja kulkea sillä sisään ovesta/portista, sillä voi varata paikan jumppaan, ostaa verkkokaupasta jäsenyyden ja lahjakortteja muihin palveluihin. Sovelluksen avulla voit olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme ja lukea tuoreimmat uutisemme ja artikkelimme.

Haluamme, että hyödyt sovelluksen käytöstä: Kokeile siis rohkeasti, anna palautetta ja ideoita.


Onko minun pakko ottaa sovellus käyttööni?

Ei missään tapauksessa. Voit käyttää palvelujamme ihan kuten tähänkin asti ilman puhelinsovellusta. Tällöin käytössäsi on vaihtoehtoinen kulkulätkä, joka kustantaa 10 euroa uusille jäsenille.
Järjestelmän vaihdoksen aikaan jäsenenä oleville annamme vaihtoehtoisen kulkulätkän ilmaiseksi, mikäli heillä ei ole älypuhelinta käytössään.


Rekisteröityminen puhelinsovellukseen

Jokaisen kuntosalimme jäsenen tulee rekisteröityä käyttäjäksi uuteen järjestelmäämme sekä luoda oma käyttäjätunnus ja salasana. Käytäthän puhelinsovellukseen rekisteröityessäsi samaa sähköpostiosoitetta, jonka olet antanut meille liittymisesi yhteydessä. Näin varmistamme, että järjestelmä ymmärtää sinun olevan yksi ja sama henkilö. Vältyt myös tuplapostilta.


Unohtuiko salasana?

Mikäli olet rekisteröitynyt uuteen järjestelmään, mutta olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden salasanan suoraan sovelluksesta tai kotisivuiltamme : Klikkaa oikeassa ylälaidassa olevaa "Kirjaudu sisään" -linkkiä (mobiilissa ylin valikkopainike) ja sen jälkeen "Unohtuiko salasana?".


Miten voin kulkea ovesta tai portista puhelinsovelluksella?

Ovesta tai portista kulkeminen edellyttää, että älypuhelimessasi on sijaintipalvelut tai Bluetooth-yhteys sallittuna Easymoven puhelinsovellukselle.

Sovelluksen Salikortti-osiossa on painike Avaa Easymoven ovi. Sitä painamalla sovellus kysyy, minkä oven haluaisit avata (Ulko-ovi vai Sisäovi). Mikäli olet riittävän lähellä kyseistä ovea, ovi avautuu painamalla painiketta.

Huomaathan, ettet voi testata oven avaamista esim. kotoasi. Mobiilisalikorttisi toimii vain ollessasi Easymoven ulko-ovella.


Voiko puhelinsovellus lukita/avata pukukaapin?

Ei voi. Pukukaapin lukitukseen ja avaamiseen voit käyttää pukuhuoneesta löytyvää ranneketta (niillä ei pääse kulkemaan ovista). Mikäli haluat, voit myös lunastaa itsellesi 10 eurolla henkilökohtaisen pukukaapin lukitsevan rannekkeen.


Miksi minun kannattaisi sallia puhelinsovelluksen ilmoitukset?

Pyrimme viestimään ilmoituksin a) jos sinä saat jotain hyötyä tai b) jos meillä on pikaista ilmoitettavaa. Toivomme, että sallisit ilmoitukset, jotta voimme lähettää niitä sinulle ja sinä voit kommentoida, ovatko ne kiinnostavia vai eivät.


Miksi en näe kaikkia jumppia aikataulussa?

Tarkistathan, ettei sinulla ole jokin jumppakategorioistamme valittuna. Olemme ryhmitelleet jumpat eri kategorioihin, jotta voisit helposti löytää uusia suosikkituntejasi. Siispä, jos valittuna on jokin yläpalkin kategorioista, et näe kuin sen kategorian jumpat. Voit tyhjentää valintasi painamalla "POISTA VALINNAT", jolloin näet taas kaikki tunnit.


Miten ilmoittaudun jumppaan puhelinsovelluksen avulla?

Ryhmäliikuntatunnit löytyvät sovelluksesta omalta Jumpat-välilehdeltään. Oletusnäkymässä ovat seuraavaksi alkamassa olevat jumpat. Valitse ensin jumppa, johon haluat ilmoittautua. Tämän jälkeen ilmestyvältä sivulta löydät vihreän "Ilmoittaudu tapahtumaan" -painikkeen, jota painamalla varaat paikkasi tunnilla.

Varattu ryhmäliikuntapaikka tulee vielä vahvistaa Easymoven tiloissa, kun saavut jumpalle - kuitenkin viimeistään 7 minuuttia ennen tunnin alkamista. Vahvistus tehdään puhelinsovelluksen kautta.



Lue lisää aiheesta:

Kuntosalin uusi asiakas- ja kulkujärjestelmä

Miten sinun tulee kuntosalin jäsenenä toimia, kun järjestelmämme muuttuu?

Lue lisää