Puhelinsovellus - Yleisimmät kysymykset

Olemme koonneet tähän yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia liittyen puhelinsovellukseemme.

Easymoven uusi puhelinsovellus on nyt julkaistu. Löydät sen Google Playsta ja App Storesta.


Mistä Easymoven puhelinsovellus löytyy?

App on ladattavissa älypuhelimeesi AppStoresta (iOS) ja Google Play -kaupasta (Android). Windows-puhelimiin sovellusta ei ole saatavilla. Sovellus löytyy nimellä Easymoven Hyvinvointimaailma.


Miksi minun pitäisi ladata puhelinsovellus?

Easymoven puhelinsovellus on aina mukanasi. Sovellusta voi käyttää salikorttina ja kulkea sillä sisään ovesta/portista, sillä voi varata paikan jumppaan, ostaa verkkokaupasta jäsenyyden ja lahjakortteja muihin palveluihin. Sovelluksen avulla voit olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme ja lukea tuoreimmat uutisemme ja artikkelimme.

Haluamme, että hyödyt sovelluksen käytöstä: Kokeile siis rohkeasti, anna palautetta ja ideoita.


Onko minun pakko ottaa sovellus käyttööni?

Ei missään tapauksessa. Voit käyttää palvelujamme ihan kuten tähänkin asti ilman puhelinsovellusta. Tällöin käytössäsi on vaihtoehtoinen kulkulätkä, joka kustantaa 10 euroa uusille jäsenille.
Järjestelmän vaihdoksen aikaan jäsenenä oleville annamme vaihtoehtoisen kulkulätkän ilmaiseksi, mikäli heillä ei ole älypuhelinta käytössään.


Rekisteröityminen puhelinsovellukseen

Jokaisen kuntosalimme jäsenen tulee rekisteröityä käyttäjäksi uuteen järjestelmäämme sekä luoda oma käyttäjätunnus ja salasana. Käytäthän puhelinsovellukseen rekisteröityessäsi samaa sähköpostiosoitetta, jonka olet antanut meille liittymisesi yhteydessä. Näin varmistamme, että järjestelmä ymmärtää sinun olevan yksi ja sama henkilö. Vältyt myös tuplapostilta.


Unohtuiko salasana?

Mikäli olet rekisteröitynyt uuteen järjestelmään, mutta olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden salasanan suoraan sovelluksesta tai kotisivuiltamme : Klikkaa oikeassa ylälaidassa olevaa "Kirjaudu sisään" -linkkiä (mobiilissa ylin valikkopainike) ja sen jälkeen "Unohtuiko salasana?".


Miten voin kulkea ovesta tai portista puhelinsovelluksella?

Ovesta tai portista kulkeminen edellyttää, että älypuhelimessasi on sijaintipalvelut tai Bluetooth-yhteys sallittuna Easymoven puhelinsovellukselle.

Sovelluksen Salikortti-osiossa on painike Avaa Easymoven ovi. Sitä painamalla sovellus kysyy, minkä oven haluaisit avata (Ulko-ovi vai Sisäovi). Mikäli olet riittävän lähellä kyseistä ovea, ovi avautuu painamalla painiketta.

Huomaathan, ettet voi testata oven avaamista esim. kotoasi. Mobiilisalikorttisi toimii vain ollessasi Easymoven ulko-ovella.


Voiko puhelinsovellus lukita/avata pukukaapin?

Ei voi. Pukukaapin lukitukseen ja avaamiseen voit käyttää pukuhuoneesta löytyvää ranneketta (niillä ei pääse kulkemaan ovista). Mikäli haluat, voit myös lunastaa itsellesi 10 eurolla henkilökohtaisen pukukaapin lukitsevan rannekkeen.


Miksi minun kannattaisi sallia puhelinsovelluksen ilmoitukset?

Pyrimme viestimään ilmoituksin a) jos sinä saat jotain hyötyä tai b) jos meillä on pikaista ilmoitettavaa. Toivomme, että sallisit ilmoitukset, jotta voimme lähettää niitä sinulle ja sinä voit kommentoida, ovatko ne kiinnostavia vai eivät.


Miksi en näe kaikkia jumppia aikataulussa?

Tarkistathan, ettei sinulla ole jokin jumppakategorioistamme valittuna. Olemme ryhmitelleet jumpat eri kategorioihin, jotta voisit helposti löytää uusia suosikkituntejasi. Siispä, jos valittuna on jokin yläpalkin kategorioista, et näe kuin sen kategorian jumpat. Voit tyhjentää valintasi painamalla "POISTA VALINNAT", jolloin näet taas kaikki tunnit.


Miten ilmoittaudun jumppaan puhelinsovelluksen avulla?

Ryhmäliikuntatunnit löytyvät sovelluksesta omalta Jumpat-välilehdeltään. Oletusnäkymässä ovat seuraavaksi alkamassa olevat jumpat. Valitse ensin jumppa, johon haluat ilmoittautua. Tämän jälkeen ilmestyvältä sivulta löydät vihreän "Ilmoittaudu tapahtumaan" -painikkeen, jota painamalla varaat paikkasi tunnilla.

Varattu ryhmäliikuntapaikka tulee vielä vahvistaa Easymoven tiloissa, kun saavut jumpalle - kuitenkin viimeistään 7 minuuttia ennen tunnin alkamista. Vahvistus tehdään puhelinsovelluksen kautta.


Maksutavat ja laskutus

Voiko palveluita maksaa liikuntaseteillä ja -saldokorteilla?
Kyllä voi. Meillä käyvät Smartum, Ticket, Virike, E-passi, Eazybreak ja Tyky. Osalla voi maksaa pelkkiä liikuntapalveluita ja osalla voi maksaa myös hieronta- ja fysioterapiapalveluita. Liikuntaseteleillä ja -saldokorteilla maksaminen tehdään aina paikan päällä.

Kuntosalijäsenyys (Kempele-Zemppi)

Pääseekö salille ja ryhmäliikuntatunneille tutustumaan ilmaiseksi?
Kyllä. Meillä voi käydä kerran tutustumassa ilmaiseksi, mikäli et vielä ole Easymoven kuntosalin jäsen. Olet lämpimästi tervetullut tutustumaan kuntosaliimme ja ryhmäliikuntatunneille sekä virtuaalituntitarjontaamme aina asiakaspalvelun aukioloaikoina. Tutustumiskäynti on ilmainen eikä sido sinua mihinkään; luotamme siihen, että palvelumme puhuu puolestaan ja viihdyt meillä!

Mitä kuntosalijäsenyys sisältää?
Kuntosalin käyttö klo 05-24
Ryhmäliikunta- ja spinning-tunnit
Virtuaaliset jumpat ja spinningit
Personal training -alkukartoitus (30min)
Osallistuminen jäseniltoihin
Inbody-kehonkoostumusmittaus 15 € (ovh 25 €)
-10% edun fysioterapia- ja hierontapalveluista
Vain 1kk irtisanomisaika
Huikean kattavat ja monipuoliset jäsenedut (esim. Subway, Oral, Forenom)
Lapsiparkki
Osaavat ja välittävät asiakaspalvelijat, jotka ovat apunasi laajoilla aukioloilla.

Miten voin liittyä jäseneksi?
Verkkokauppamme kautta tai paikan päällä asiakaspalvelupisteellämme.
Kulkurannekkeen saat noutaa asiakaspalvelupisteeltämme aukioloaikojen puitteissa.

Pääseekö salille kertamaksulla?
Kyllä. Kertamaksu on 10€. Sisään täytyy tulla ennen asiakaspalvelun sulkeutumista. Asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella kertalipun voi ostaa keilahalli Pelixirin puolelta sen aukioloaikojen puitteissa.

Miten irtisanoutuminen tapahtuu?
Jäsenyydellä on reilu, 1kk irtisanoutumisaika. Irtisanoutuminen tapahtuu aina paikan päällä, asiakaspalvelupisteellämme kirjallisena.

Miten ja milloin voi tulla tutustumaan kuntosalille/ryhmäliikuntatunneille?
Kuntosalille saa tulla tutustumaan kerran ilmaiseksi, asiakaspalvelun aukioloaikojen puitteissa. Tullessaan paikalle asiakas tulee asiakaspalvelutiskille ilmoittautumaan.

Saako kaverin tuoda tutustumaan omalla rannekkeella asiakaspalvelun ollessa suljettu?
Ei saa. Kulkuranneke on henkilökohtainen. Ei-jäsenen sisälle päästämisestä seuraa aina 100 euron sakko jäsenelle, joka päästää ulkopuolisen sisälle.

Voiko jäsenyyttä tauottaa?
Kyllä. 6kk yhtäjaksoisesti jäsenenä olleet voivat tauottaa jäsenyytensä 1kk ajaksi per kalenterivuosi. Taukokuukauden aikana jäsenille ei lähde laskua. Taukokuukauden jälkeen kulkuranneke aktivoituu automaattisesti uudestaan.

Voiko avoimen laskun maksaa liikuntaseteleillä / -saldokorteilla?
Kyllä. Laskun voi käydä maksamassa paikan päällä asiakaspalvelussa.

Ryhmäliikunta

Miten voin varata paikan ryhmäliikuntatunnille?
Easymovella on käytössään nettivarausjärjestelmä, jonka kautta asiakkaat voivat varata viikkoa etukäteen paikan ryhmäliikuntatunneille. Ajanvarausjärjestelmän löydätte täältä: https://oma.enkora.fi/easymove/reservations2/index

Varausjärjestelmään pääsee kirjautumaan omilla jäsentunnuksillanne. Mikäli asiakas on unohtanut salasanan tai hänellä ei vielä ole salasanaa, voi uuden salasanan tilata sähköpostiin.

Sivuilta löytyvät varausehdot kannattaa lukea huolella.

Pitääkö ryhmäliikuntatunnille varata paikka etukäteen?
Ei ole pakko. Voit myös tulla paikan päälle ja katsoa täällä, mahtuuko haluamallesi tunnille. Mikäli mahtuu, voit ilmoittaa ja leimata itsesi tunnille mukaan leimauslaitteella.
Jos kuitenkin haluat varmistaa paikan tunnilta, varaaminen on suotavaa. Paikka varataan netin kautta omilla tunnuksilla tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse liikunta(at)easymove.fi

Pitääkö ryhmäliikuntatunneille tuoda kotoa omia välineitä?
Ei tarvitse. Kaikki välineet löytyvät talon puolesta. Riittää, kun otat mukaasi omat sisäurheilukengät, juomapullon ja hikipyyhkeen.

Olen ilmoittautunut jonopaikalle ryhmäliikuntatunnille ja sain ilmoituksen, että minulle on vapautunut paikka. Miksen kuitenkaan saa vahvistettua varausta?
Kaikille jonossa oleville lähtee yhtä aikaa ilmoitus kun paikka vapautuu. Nopein linkin klikkaaja saa paikan, joten jos vahvistaminen ei onnistu, joku toinen on ollut nopeampi.

Mistä saan käyttäjätunnukset nettisivuille, jotta voin varata paikan ryhmäliikuntatunnille?
Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoite, jonka olet antanut rekisteröityessäsi jäseneksi. Salasanan saat, kun kirjaudut ensimmäistä kertaa sisään: Käyttäjätunnuksen kirjoittamisen jälkeen klikkaa kohtaa ”Unohditko salasanasi?”. Tämän jälkeen salasana lähetetään sähköpostiisi.

Pääseekö ryhmäliikuntatunneille tutustumaan?
Ryhmäliikuntatunnille voi tulla tutustumaan asiakaspalvelun aukioloaikoina. Paikan voi halutessaan varata asiakaspalvelustamme sähköpostitse liikunta(at)easymove.fi

Miten voin perua paikkani ryhmäliikuntatunnilta?
Oman tuntivarauksen voi perua ajanvaraussivustolla viimeistään 2 tuntia ennen varatun ryhmäliikuntatunnin alkua. Mikäli varaus halutaan perua alle 2 tuntia ennen tunnin alkamista, voi peruutuksen tehdä tällöin ainoastaan sähköpostitse asiakaspalveluumme osoitteeseen liikunta(at)easymove.fi

Mikäli asiakkaalla jää yhteensä 3 ryhmäliikuntatuntia peruuttamatta, hän menettää oikeuden ryhmäliikuntatuntien varaamiseen. Varausoikeuden saa aktivoitua uudestaan paikan päällä Easymoven Kempeleen asiakaspalvelupisteellä.

Personal Training

Mitä tarkoittaa Personal Trainerin ilmainen alkukartoitus?
Jokaiselle jäsenelle kuuluu ilmainen 30min alkukartoitus, jossa personal trainer kartoittaa asiakkaan lähtötilanteen sekä tavoitteet ja neuvoo miten ja millaista liikuntaa Easymovella kannattaisi lähteä toteuttamaan. Pt voi myös kertoa eri valmennusvaihtoehdoista, tai neuvoa jonkin tietyn laitteen käytössä salilla.

Voiko Personal Trainer-palveluita maksaa liikuntaseteleillä tai -saldokortilla?
Kyllä voi.

Mikä on valmennuspakettien hinta ja kesto?
Jokainen valmennus on mahdollista räätälöidä yksilöllisesti sisällön, keston sekä tapaamiskertojen suhteen, mistä hinta muodostuu. Jokainen PT-palvelu on mahdollista maksaa joustavasti erissä korottomalla, kuluttomalla kk- laskutuksella, alkaen 10e/kk. Personal Training -hinnaston löydät täältä. Valmennuspaketteihin voit tutustua täältä.

Lapsiparkki

Onko lapsiparkki ilmainen?
Kyllä.

Minkä ikäisiä lapsia lapsiparkkiin voi tuoda?
Lapsiparkki on avoinna kuntosalin jäsenten lapsille ilmaiseksi aukioloaikojen puitteissa eli kello 5–24. Vanhemman vastuulla on arvioida, pystyykö lapsen jättämään itsekseen Lapsiparkkiin. Lapsen tuominen kuntosalialueelle (laitepakka tai toiminnalliselle puolelle) tai ryhmäliikuntasaleihin on kiellettyä.

Ajan varaaminen ja peruminen

Miten varaan ajan?
Ajan varaaminen kaikkiin palveluihimme (paitsi ryhmäliikuntaan) onnistuu kätevästi nettiajanvarauksemme kautta. Ajan varaaminen asiakaspalvelun kautta on myös mahdollista. Kuntoutuspalveluiden ajanvaraus onnistuu myös puhelimitse 020 734 2090 tai sähköpostitse kuntoutus(at)easymove.fi . Liikuntapalveluiden ajanvaraus onnistuu myös puhelimitse 020 734 2091 tai sähköpostitse liikunta(at)easymove.fi .

Miten perun varaamani ajan?
Ajan voi perua puhelimitse, sähköpostitse tai, mikäli olet varannut ajan nettiajanvarauksen kautta, voit perua ajan myös sähköpostiisi tulleen peruutuslinkin kautta.
Varattu aika tulee perua viimeistään edeltävänä päivänä klo 16 mennessä. Sen jälkeen peruutetuista tai peruuttamatta jättämistä ajoista perimme 50% palvelun hinnasta.

Fysioterapia ja toimintaterapia

Mitä teen, kun olen saanut lähetteen fysioterapiaan?
Varaa ensimmäinen aika fysioterapiaan normaalisti joko nettiajanvarauksen kautta tai soittamalla kuntoutuspalveluiden asiakaspalveluumme 020 734 2090. Ota lähete mukaan ensimmäiselle fysioterapiakäynnillesi.

Mitä teen, kun olen saanut maksusitoumuksen fysioterapiaan Easymovelle?
Sinulle valitsemamme fysioterapeuttimme ottaa sinuun yhteyttä ja sopii kanssasi fysioterapian aloittamisesta.

Voiko fysioterapiaan ja toimintaterapiaan tulla ilman lähetettä?
Kyllä voi.

Lahjakortti

Miten voin ostaa lahjakortin Easymovelle?
Lahjakortin voi ostaa verkkokaupasta tai paikan päältä toimipisteistämme Oulun Pateniemestä tai Keskustasta tai Kempeleen Zempistä. Voimme tarvittaessa myös lähettää lahjakortin postitse (postituskulut lisätään lahjakortin hintaan).


Lue lisää aiheesta:

Kuntosalin uusi asiakas- ja kulkujärjestelmä

Miten sinun tulee kuntosalin jäsenenä toimia, kun järjestelmämme muuttuu?

Lue lisää