Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi täältä, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme!


Maksutavat ja laskutus

Voiko palveluita maksaa liikuntaseteillä ja -saldokorteilla?
Kyllä voi. Meillä käyvät Smartum, Ticket, Virike, E-passi, Eazybreak ja Tyky. Osalla voi maksaa pelkkiä liikuntapalveluita ja osalla voi maksaa myös hieronta- ja fysioterapiapalveluita. Liikuntaseteleillä ja -saldokorteilla maksaminen tehdään aina paikan päällä.


Kuntosalijäsenyys (Kempele-Zemppi)

Pääseekö salille ja ryhmäliikuntatunneille tutustumaan ilmaiseksi?
Kyllä. Meillä voi käydä kerran tutustumassa ilmaiseksi, mikäli et vielä ole Easymoven kuntosalin jäsen. Olet lämpimästi tervetullut tutustumaan kuntosaliimme ja ryhmäliikuntatunneille sekä virtuaalituntitarjontaamme aina asiakaspalvelun aukioloaikoina. Tutustumiskäynti on ilmainen eikä sido sinua mihinkään; luotamme siihen, että palvelumme puhuu puolestaan ja viihdyt meillä!


Mitä kuntosalijäsenyys sisältää?
Kuntosalin käyttö klo 05-24
Ryhmäliikunta- ja spinning-tunnit
Virtuaaliset jumpat ja spinningit
Personal training -alkukartoitus (30min)
Osallistuminen jäseniltoihin
Inbody-kehonkoostumusmittaus 15 € (ovh 25 €)
-10% edun fysioterapia- ja hierontapalveluista
Vain 1kk irtisanomisaika
Huikean kattavat ja monipuoliset jäsenedut (esim. Subway, Oral, Forenom)
Lapsiparkki
Osaavat ja välittävät asiakaspalvelijat, jotka ovat apunasi laajoilla aukioloilla.


Miten voin liittyä jäseneksi?
Verkkokauppamme kautta tai paikan päällä asiakaspalvelupisteellämme.
Kulkurannekkeen saat noutaa asiakaspalvelupisteeltämme aukioloaikojen puitteissa.


Pääseekö salille kertamaksulla?
Kyllä. Kertamaksu on 10€. Sisään täytyy tulla ennen asiakaspalvelun sulkeutumista. Asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella kertalipun voi ostaa myös verkkokaupastamme, jolloin treenaamaan pääsee silloin kun itse haluaa klo 05-24 välillä. (Huom! Alkaen, kun puhelinsovelluksemme Easymoven Hyvinvointimaailma on julkaistu)


Miten irtisanoutuminen tapahtuu?
Jäsenyydellä on reilu, 1kk irtisanoutumisaika. Irtisanoutuminen tapahtuu aina paikan päällä, asiakaspalvelupisteellämme kirjallisena.


Miten ja milloin voi tulla tutustumaan kuntosalille/ryhmäliikuntatunneille?
Kuntosalille saa tulla tutustumaan kerran ilmaiseksi, asiakaspalvelun aukioloaikojen puitteissa. Tullessaan paikalle asiakas tulee asiakaspalvelutiskille ilmoittautumaan.


Saako kaverin tuoda tutustumaan omalla rannekkeella asiakaspalvelun ollessa suljettu?
Ei saa. Kulkuranneke on henkilökohtainen. Ei-jäsenen sisälle päästämisestä seuraa aina 100 euron sakko jäsenelle, joka päästää ulkopuolisen sisälle.


Voiko jäsenyyttä tauottaa?
Kyllä. 6kk yhtäjaksoisesti jäsenenä olleet voivat tauottaa jäsenyytensä 1kk ajaksi per kalenterivuosi. Taukokuukauden aikana jäsenille ei lähde laskua. Taukokuukauden jälkeen pääsy- ja kulkuoikeus aktivoituu automaattisesti uudestaan.


Voiko avoimen laskun maksaa liikuntaseteleillä / -saldokorteilla?
Kyllä. Laskun voi käydä maksamassa paikan päällä asiakaspalvelussa.


Ryhmäliikunta

Miten voin varata paikan ryhmäliikuntatunnille?
Easymovella on käytössään nettivarausjärjestelmä, jonka kautta asiakkaat voivat varata viikkoa etukäteen paikan ryhmäliikuntatunneille. Paikan voi varata myös uuden puhelinsovelluksemme kautta, kun se on julkaistu.

Varausjärjestelmään pääsee kirjautumaan omilla jäsentunnuksillanne. Mikäli asiakas on unohtanut salasanan tai hänellä ei vielä ole salasanaa, voi uuden salasanan tilata sähköpostiin.

Sivuilta löytyvät varausehdot kannattaa lukea huolella.


Pitääkö ryhmäliikuntatunnille varata paikka etukäteen?
Ei ole pakko. Voit myös tulla paikan päälle ja katsoa täällä, mahtuuko haluamallesi tunnille. Mikäli mahtuu, voit ilmoittaa itsesi tunnille mukaan kuntosalilta löytyvällä tietokoneella.
Jos kuitenkin haluat varmistaa paikan tunnilta, varaaminen on suotavaa. Paikka varataan netin kautta omilla tunnuksilla tai puhelinsovelluksen kautta (sovellusta ei ole vielä julkaistu).


Pitääkö ryhmäliikuntatunneille tuoda kotoa omia välineitä?
Ei tarvitse. Kaikki välineet löytyvät talon puolesta. Riittää, kun otat mukaasi omat sisäurheilukengät, juomapullon ja hikipyyhkeen.


Mistä saan käyttäjätunnukset nettisivuille, jotta voin varata paikan ryhmäliikuntatunnille?
Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoite, jonka olet antanut rekisteröityessäsi jäseneksi tai uuteen järjestelmäämme. Salasanan saat myös vaihdettua klikkaamalla itsesi ensin Kirjaudu sisään -näkymään ja valitsemalla Unohtuiko salasananasi? Tämän jälkeen salasana lähetetään sähköpostiisi.


Pääseekö ryhmäliikuntatunneille tutustumaan?
Ryhmäliikuntatunnille voi tulla tutustumaan asiakaspalvelun aukioloaikoina. Paikan voi tällöin halutessaan varata asiakaspalvelustamme sähköpostitse liikunta(at)easymove.fi


Miten voin perua paikkani ryhmäliikuntatunnilta?
Oman tuntivarauksen voi perua ajanvaraussivustolla tai puhelinsovelluksen kautta viimeistään 2 tuntia ennen varatun ryhmäliikuntatunnin alkua. Mikäli varaus halutaan perua alle 2 tuntia ennen tunnin alkamista, voi peruutuksen tehdä tällöin ainoastaan sähköpostitse asiakaspalveluumme osoitteeseen liikunta(at)easymove.fi

Mikäli asiakkaalla jää yhteensä 3 ryhmäliikuntatuntia peruuttamatta, hän menettää oikeuden ryhmäliikuntatuntien varaamiseen. Varausoikeuden saa aktivoitua uudestaan paikan päällä Easymoven Kempeleen asiakaspalvelupisteellä.


Personal Training

Mitä tarkoittaa Personal Trainerin ilmainen alkukartoitus?
Jokaiselle jäsenelle kuuluu ilmainen 30min alkukartoitus, jossa personal trainer kartoittaa asiakkaan lähtötilanteen sekä tavoitteet ja neuvoo miten ja millaista liikuntaa Easymovella kannattaisi lähteä toteuttamaan. Pt voi myös kertoa eri valmennusvaihtoehdoista, tai neuvoa jonkin tietyn laitteen käytössä salilla.


Voiko Personal Trainer-palveluita maksaa liikuntaseteleillä tai -saldokortilla?
Kyllä voi.


Mikä on valmennuspakettien hinta ja kesto?
Jokainen valmennus on mahdollista räätälöidä yksilöllisesti sisällön, keston sekä tapaamiskertojen suhteen, mistä hinta muodostuu. Jokainen PT-palvelu on mahdollista maksaa joustavasti erissä korottomalla, kuluttomalla kk- laskutuksella, alkaen 10e/kk. Personal Training -hinnaston löydät täältä. Valmennuspaketteihin voit tutustua täältä.



Lapsiparkki

Onko lapsiparkki ilmainen?
Kyllä.


Minkä ikäisiä lapsia lapsiparkkiin voi tuoda?
Lapsiparkki on avoinna kuntosalin jäsenten lapsille ilmaiseksi aukioloaikojen puitteissa eli kello 5–24. Vanhemman vastuulla on arvioida, pystyykö lapsen jättämään itsekseen Lapsiparkkiin. Lapsen tuominen kuntosalialueelle (laitepakka tai toiminnalliselle puolelle) tai ryhmäliikuntasaleihin on kiellettyä.



Ajan varaaminen ja peruminen

Miten varaan ajan?
Ajan varaaminen kaikkiin palveluihimme (paitsi ryhmäliikuntaan) onnistuu kätevästi nettiajanvarauksemme kautta. Ajan varaaminen asiakaspalvelun kautta on myös mahdollista. Kuntoutuspalveluiden ajanvaraus onnistuu myös puhelimitse 020 734 2090 tai sähköpostitse kuntoutus(at)easymove.fi . Liikuntapalveluiden ajanvaraus onnistuu myös puhelimitse 020 734 2091 tai sähköpostitse liikunta(at)easymove.fi . Ryhmäliikuntapaikan varaaminen tapahtuu puolestaan täältä.


Miten perun varaamani ajan?
Ajan voi perua puhelimitse, sähköpostitse tai, mikäli olet varannut ajan nettiajanvarauksen kautta, voit perua ajan myös sähköpostiisi tulleen peruutuslinkin kautta.
Varattu aika tulee perua viimeistään edeltävänä päivänä klo 16 mennessä. Sen jälkeen peruutetuista tai peruuttamatta jättämistä ajoista perimme 50% palvelun hinnasta.
Ryhmäliikuntapaikan peruutuskäytännöt löytyvät ylempänä tätä sivua.



Fysioterapia ja toimintaterapia

Mitä teen, kun olen saanut lähetteen fysioterapiaan?
Varaa ensimmäinen aika fysioterapiaan normaalisti joko nettiajanvarauksen kautta tai soittamalla kuntoutuspalveluiden asiakaspalveluumme 020 734 2090. Ota lähete mukaan ensimmäiselle fysioterapiakäynnillesi.


Mitä teen, kun olen saanut maksusitoumuksen fysioterapiaan Easymovelle?
Sinulle valitsemamme fysioterapeuttimme ottaa sinuun yhteyttä ja sopii kanssasi fysioterapian aloittamisesta.


Voiko fysioterapiaan ja toimintaterapiaan tulla ilman lähetettä?
Kyllä voi.



Lahjakortti

Miten voin ostaa lahjakortin Easymovelle?
Lahjakortin voi ostaa paikan päältä toimipisteistämme Oulun Pateniemestä tai Keskustasta tai Kempeleen Zempistä. Voimme tarvittaessa myös lähettää lahjakortin postitse (postituskulut lisätään lahjakortin hintaan) tai sähköisesti.