Usein kysytyt kysymykset
Olemme koonneet tähän artikkeliin vastauksia asiakkaidemme yleisimmin esitettyihin kysymyksiin.
Voiko palveluita maksaa liikunta- tai hyvinvointiseteillä ja -saldokorteilla?
Kyllä voi. Meillä käyvät kaikki yleisimmät liikuntaedut kuten Smartum, Edenred, E-passi, ja Tyky. Osalla voi maksaa pelkkiä liikuntapalveluita ja osalla voi maksaa myös hieronta- ja fysioterapiapalveluita. Liikunta- ja hyvinvointiseteleillä ja -saldokorteilla maksaminen tapahtuu aina paikan päällä, mutta mobiilisella liikunta- tai hyvinvointiedulla voi maksaa myös etänä.
Lue lisää asiasta alla olevasta artikkelista:
Pääseekö salille ja ryhmäliikuntatunneille tutustumaan ilmaiseksi?
Kyllä. Meillä voi käydä kerran tutustumassa ilmaiseksi, mikäli et vielä ole Easymoven kuntosalin jäsen. Olet lämpimästi tervetullut tutustumaan kuntosaliimme ja ryhmäliikuntatunneille sekä virtuaalituntitarjontaamme aina asiakaspalvelun aukioloaikoina. Tutustumiskäynti on ilmainen eikä sido sinua mihinkään; luotamme siihen, että palvelumme puhuu puolestaan ja viihdyt meillä!
Mitä kuntosalijäsenyys sisältää?
Kuntosalin käyttö klo 05-24
Ryhmäliikunta- ja spinning-tunnit
Virtuaaliset jumpat ja spinningit kuntosalin ryhmäliikuntatiloissa
Jäsenten Videokirjasto, jossa kattavasti etäjumppia ja etätreenejä
Personal training -alkukartoitus (30min)
Osallistuminen jäsentapahtumiin
Inbody-kehonkoostumusmittaus 15 € (ovh 25 €)
-10% edun fysioterapia- ja hierontapalveluistamme
Vain 1kk irtisanomisaika
Huikean kattavat ja monipuoliset jäsenedut (esim. Subway, Oral, Forenom)
Lapsiparkki
Osaavat ja välittävät asiakaspalvelijat, jotka ovat apunasi laajoilla aukioloilla.
Miten voin liittyä jäseneksi?
Verkkokauppamme kautta tai paikan päällä asiakaspalvelupisteellämme. Kun jäsenyys tehdään verkkokaupan kautta, pääsee treenaamaan heti maksun ja puhelinsovelluksemme lataamisen jälkeen.
Pääseekö salille kertamaksulla?
Kyllä. Kertamaksu on 12€ hintainen ja ostettavissa verkkokaupastamme. Kertakäynnin voi ostaa myös asiakaspalvelupisteeltämme sen aukioloaikojen puitteissa.
Miten irtisanoutuminen tapahtuu?
Jäsenyydellä on reilu, 1kk irtisanoutumisaika. Irtisanominen tapahtuu nettisivujen kautta:
Miten ja milloin voi tulla tutustumaan kuntosalille/ryhmäliikuntatunneille?
Kuntosalille saa tulla tutustumaan kerran ilmaiseksi, asiakaspalvelun aukioloaikojen puitteissa. Tullessaan paikalle asiakas tulee asiakaspalvelutiskille ilmoittautumaan. Ryhmäliikuntatunnille kannattaa ilmoittautua muutama päivä etukäteen ja tutustumiskerralla ilmoittautuminen tapahtuu asiakaspalvelumme spostin kautta liikunta@easymove.fi.
Saako kaverin tuoda tutustumaan asiakaspalvelun ollessa suljettu?
Ei saa. Ei-jäsenen sisälle päästämisestä seuraa aina 150 euron sakko jäsenelle, joka päästää ulkopuolisen sisälle.
Voiko jäsenyyttä tauottaa?
Kyllä voi. 6kk yhtäjaksoisesti jäsenenä olleet voivat tauottaa jäsenyytensä 1kk ajaksi per kalenterivuosi. Taukokuukauden aikana jäsenille ei lähde laskua. Taukokuukauden jälkeen kulkuoikeudet aktivoituvat automaattisesti uudestaan.
Voiko avoimen laskun maksaa liikuntaseteleillä / -saldokorteilla?
Kyllä. Laskun voi käydä maksamassa paikan päällä asiakaspalvelussa. Laskun voi myös maksaa etänä liikuntaedun mobiilisovelluksella.
Lue lisää kuntosalijäsenyyden sisällöstä ja eduista alla olevasta artikkelista:
Miten voin varata paikan ryhmäliikuntatunnille?
Easymovella on käytössään varausjärjestelmä, jonka kautta asiakkaat voivat varata viikkoa etukäteen paikan ryhmäliikuntatunneille. Paikan voi varata joko:
- Easymoven Hyvinvointimaailma -puhelinsovelluksen kautta omalla puhelimella.
- Nettisivujemme kautta. Tällöin tuntipaikka vahvistetaan kuntosalilta löytyvällä tietokoneella.
Varauksen tunnille voi tehdä vain kuntosalimme rekisteröitynyt jäsen.
Pitääkö ryhmäliikuntatunnille varata paikka etukäteen?
Ei ole pakko. Voit myös tulla paikan päälle ja katsoa täällä, mahtuuko haluamallesi tunnille. Mikäli mahtuu, voit ilmoittaa itsesi hieman ennen tunnin alkua jumppaan mukaan.
Jos kuitenkin haluat varmistaa paikan tunnilta, varaaminen on suotavaa.
Pitääkö ryhmäliikuntatunneille tuoda kotoa omia välineitä?
Ei tarvitse. Kaikki välineet löytyvät talon puolesta. Riittää, kun otat mukaasi omat sisäurheilukengät, juomapullon ja hikipyyhkeen.
Pääseekö ryhmäliikuntatunneille tutustumaan?
Ryhmäliikuntatunnille voi tulla tutustumaan asiakaspalvelun aukioloaikoina. Paikan voi varata asiakaspalvelustamme sähköpostitse liikunta(at)easymove.fi
Miten voin perua paikkani ryhmäliikuntatunnilta?
Oman tuntivarauksen voi perua puhelinsovelluksessa tai nettisivujemme varaussivulla viimeistään 2 tuntia ennen varatun ryhmäliikuntatunnin alkua. Mikäli varaus halutaan perua alle 2 tuntia ennen tunnin alkamista, voi peruutuksen tehdä tällöin ainoastaan sähköpostitse asiakaspalveluumme osoitteeseen liikunta(at)easymove.fi
Mikäli asiakkaalla jää yhteensä 3 ryhmäliikuntatuntia peruuttamatta, hän menettää oikeuden ryhmäliikuntatuntien varaamiseen. Varausoikeuden saa aktivoitua uudestaan paikan päällä Easymoven Kempeleen asiakaspalvelupisteellä.
Lue lisää ryhmäliikunnan käytänteistä alla olevasta artikkelista:
Mitä tarkoittaa Personal Trainerin ilmainen valmennuskonsultaatio?
Sinulle, joka olet kiinnostunut personal training -valmennuksesta.
Puolen tunnin aikana valmentajamme kartoittaa lähtötilannettasi ja liikuntataustaa sekä tekee kanssasi suunnitelman sinulle sopivasta valmennuspalvelusta.
Valmennuskonsultaatio on tarkoitettu Easymoven Kempeleen ja Linnanmaan kuntosalin jäsenille.
Alaikäinenkin voi tulla valmennuskonsultaatioon, mutta aina huoltajansa kanssa yhdessä.
Voiko Personal Traininig -palveluita maksaa liikuntaseteleillä tai -saldokortilla?
Kyllä voi.
Mikä on valmennuspakettien hinta ja kesto?
Jokainen valmennus on mahdollista räätälöidä yksilöllisesti sisällön, keston sekä tapaamiskertojen suhteen, mistä hinta muodostuu. Jokainen PT-palvelu on mahdollista maksaa joustavasti erissä korottomalla, kuluttomalla kk- laskutuksella, alkaen 10e/kk. Personal Training -hinnaston löydät täältä. Valmennuspaketteihin voit tutustua täältä.
Onko lapsiparkki ilmainen?
Kyllä.
Minkä ikäisiä lapsia lapsiparkkiin voi tuoda?
Lapsiparkki on avoinna kuntosalin jäsenten lapsille ilmaiseksi aukioloaikojen puitteissa eli kello 5–24. Vanhemman vastuulla on arvioida, pystyykö lapsen jättämään itsekseen Lapsiparkkiin. Lapsen tuominen kuntosalialueelle (laitepakka tai toiminnalliselle puolelle) tai ryhmäliikuntasaleihin on kiellettyä.
Miten varaan ajan?
Ajan varaaminen kaikkiin palveluihimme (paitsi ryhmäliikuntaan) onnistuu kätevästi nettiajanvarauksemme kautta. Ajan varaaminen asiakaspalvelun kautta on myös mahdollista. Kuntoutuspalveluiden ajanvaraus onnistuu myös puhelimitse 020 734 2090 tai sähköpostitse kuntoutus(at)easymove.fi . Liikuntapalveluiden ajanvaraus onnistuu myös puhelimitse 020 734 2091 tai sähköpostitse liikunta(at)easymove.fi .
Miten perun varaamani ajan?
Ajan voi perua puhelimitse, sähköpostitse tai, mikäli olet varannut ajan nettiajanvarauksen kautta, voit perua ajan myös sähköpostiisi tulleen peruutuslinkin kautta.
Varattu aika tulee perua viimeistään edeltävänä päivänä klo 16 mennessä. Sen jälkeen peruutetuista tai peruuttamatta jättämistä ajoista perimme 50% palvelun hinnasta.
Mitä teen, kun olen saanut lähetteen fysioterapiaan?
Varaa ensimmäinen aika fysioterapiaan normaalisti joko nettiajanvarauksen kautta tai soittamalla kuntoutuspalveluiden asiakaspalveluumme 020 734 2090. Ota lähete mukaan ensimmäiselle fysioterapiakäynnillesi.
Mitä teen, kun olen saanut maksusitoumuksen fysioterapiaan Easymovelle?
Sinulle valitsemamme fysioterapeuttimme ottaa sinuun yhteyttä ja sopii kanssasi fysioterapian aloittamisesta.
Voiko fysioterapiaan ja toimintaterapiaan tulla ilman lähetettä?
Kyllä voi.
Miten voin ostaa lahjakortin Easymovelle?
Lahjakortin voi ostaa verkkokaupasta tai paikan päältä toimipisteistämme Oulun Pateniemestä tai Keskustasta tai Kempeleen Zempistä. Voimme tarvittaessa myös lähettää lahjakortin postitse (postituskulut lisätään lahjakortin hintaan).